Search found 1 match

by jukka62
Sat Oct 21, 2006 1:26 am
Forum: Korjaamonurkka
Topic: Spitfifen oviaukko
Replies: 2
Views: 6562

Spitin oviaukko

Tere!

Kyllä ne meikäläisellä meni kantapään kautta nuo oviaukkojen mitoitus kun auton maalauksen jälkeen ei ovi sitten sopinut paikoilleen.Toisin sanoen paras on mitoittaa ovella aukko sopivaksi kun ei ne ovet ole koskaan uutenakaan sopineet kunnolla.

Jukka