Tere!
Kyllä ne meikäläisellä meni kantapään kautta nuo oviaukkojen mitoitus kun auton maalauksen jälkeen ei ovi sitten sopinut paikoilleen.Toisin sanoen paras on mitoittaa ovella aukko sopivaksi kun ei ne ovet ole koskaan uutenakaan sopineet kunnolla.
Jukka
Search found 1 match
- Sat Oct 21, 2006 1:26 am
- Forum: Korjaamonurkka
- Topic: Spitfifen oviaukko
- Replies: 2
- Views: 6562