Search found 1 match

by kadi
Sun Aug 28, 2011 6:21 pm
Forum: Korjaamonurkka
Topic: Vaihdelaatikon iso huolto
Replies: 0
Views: 3846

Vaihdelaatikon iso huolto

Spitin ylivaihdelaatikko pitää niin pahaa ääntä ,
että poppikoneen teho ei riitä voittamaan sitä .
En osta uutta poppikonetta , mutta onko kellään
tietoa KUKA korjaisi Suomessa rumpan laatikoita .
Otan laatikon ite irti ja toimitan pajalle jos sellanen löytyy .