Spitin ylivaihdelaatikko pitää niin pahaa ääntä ,
että poppikoneen teho ei riitä voittamaan sitä .
En osta uutta poppikonetta , mutta onko kellään
tietoa KUKA korjaisi Suomessa rumpan laatikoita .
Otan laatikon ite irti ja toimitan pajalle jos sellanen löytyy .
Search found 1 match
- Sun Aug 28, 2011 6:21 pm
- Forum: Korjaamonurkka
- Topic: Vaihdelaatikon iso huolto
- Replies: 0
- Views: 3846