Mikä näitä sivustoja vaivaa on niin paljon ylimääräistä ,jotain kodaus tekstiä ettei saa selvää varsinaisesta aiheesta?
Ihan pee..stä! Ei viitsi enää käydä koko sivustolla!
Search found 2 matches
- Sun Feb 24, 2019 3:04 pm
- Forum: Yleistä keskustelua
- Topic: Sivusto
- Replies: 0
- Views: 7011
- Sun Apr 22, 2007 7:05 pm
- Forum: Yleistä keskustelua
- Topic: "sälekaihdin"
- Replies: 1
- Views: 5563
sälekaihdin
Noi kaihtimet oli ihan lisävaruste kamaa 80-luvulla ! jonkun tallin nurkista voi löytyä.