Kertoilkaas mistä lähtisi vikaa hakemaan , kun tyhjäkäynti seilaa 1000-2000rpm välillä. Välillä käy kohtuu tasaiseen mutta nostaa itsekseen kierrokset välillä ylös. Samoin tahtoo tukehtua kun antaa kierroksia.
Uusi harrastaja kyselee apuja ,jotta saataisiin yksi Triumppi kesäksi ajoon.
Search found 2 matches
- Thu Apr 08, 2010 9:11 pm
- Forum: Korjaamonurkka
- Topic: Spitfiren käynti seilaa
- Replies: 0
- Views: 3675
- Thu Dec 10, 2009 7:45 pm
- Forum: Korjaamonurkka
- Topic: Spitfire Su-tuplakaasareiden säätäminen
- Replies: 0
- Views: 3793
Spitfire Su-tuplakaasareiden säätäminen
Olen putsaillut ja vaihdellut tiivisteet ym. kaasuttimiin.
Löytyykö jostain ohjetta / ohjeita miten kaasarit säädetään oikea oppisesti
tai jos jollakin on antaa selkeät ohjeet perus säädöille.
Uusi Triumph harrastaja kyseleepi hiukan apuja.
Löytyykö jostain ohjetta / ohjeita miten kaasarit säädetään oikea oppisesti
tai jos jollakin on antaa selkeät ohjeet perus säädöille.
Uusi Triumph harrastaja kyseleepi hiukan apuja.