Search found 52 matches

by svenjauhe
Sun Apr 03, 2011 12:52 pm
Forum: Yleistä keskustelua
Topic: Dannyn TR4
Replies: 4
Views: 8529

Raskauttavaa aineistoa! Suntta Sandström
ei tarvinnut korttipakkaa ennustaakseen mitä
tuleman pitää. Taitaa olla Ankinkin onni että
auto vaihtui.

Mistä kuva on peräisin?
by svenjauhe
Sat Apr 02, 2011 12:18 am
Forum: Yleistä keskustelua
Topic: Dannyn TR4
Replies: 4
Views: 8529

Dannyn TR4

Terve,

Oheinen tarina löytyy Jyrki Hämäläisen kirjasta "Iso D". Lieneekö Triumph vielä jossakin tallessa - tarinan perusteella ei ainakaan Dannyn hallussa :D

Image


Image
by svenjauhe
Thu Jun 25, 2009 2:03 am
Forum: Yleistä keskustelua
Topic: Triumph TRS
Replies: 3
Views: 7499

Replica; http://www.revingtontr.com/extras/newsletter/sep%202008/ http://www.revingtontr.com/extras/newsletter/Images/leMans2008/le_Mans_Start_Close_big.jpg Täällä on pienoismalleja; http://www.grandprixmodels.com/searchdetail.php?ref=SPK0504 http://www.grandprixmodels.com/searchdetail.php?ref=SPK05...
by svenjauhe
Wed Jun 24, 2009 7:21 pm
Forum: Yleistä keskustelua
Topic: Triumph TRS
Replies: 3
Views: 7499

Terve,

TRS akseliväli 7ft 10in verrattuna 7ft 4in normaaliin TR3 / TR4.
Lähde Graham Robson 'The Story of Triumph Sports Cars'

Voin skannata valokuvia jos niistä on apua, mulla on niitä muutamia.
--
Juha
by svenjauhe
Sun May 31, 2009 12:13 pm
Forum: Yleistä keskustelua
Topic: COUPE HERALD
Replies: 44
Views: 130247

Terve, Valkoinen 1200 Herald on rekisteriltään TRD-7 ja on / oli todella hienossa alkuperäisessä kunnossa. Ostimme sen Lahdesta 1990 silloisen tyttöystäväni kanssa ja auto lienee hänellä edelleen Kouvolassa. Autosa oli lattialla mm. alkuperäinen punainen kumimatto täysin ehjänä ja verhous ym. 100% e...
by svenjauhe
Sat May 02, 2009 12:10 am
Forum: Yleistä keskustelua
Topic: TM 9.68 Triumph 13/60
Replies: 4
Views: 8683

Tässä pari lisää,

Tekniikan Maailma 5/63; testattavana TR4
Tekniikan Maailma 11/68; koeajossa Triumph 1300 TC (Herald) ja GT-6


--
Juha
by svenjauhe
Fri Jan 23, 2009 12:57 am
Forum: Yleistä keskustelua
Topic: tv1 klo 19.00
Replies: 7
Views: 12113

Ihmettelin ensin miksi pätkä on kielletty alle 3-vuotiailta, mutta selvisihän se kun tarkkaan kuunteli ohjeet tiukan paikan varalle :shock:

Miksi tätä pätkää ei näytetty Euroviisujen yhteydessä?
by svenjauhe
Sat Dec 20, 2008 9:56 pm
Forum: Yleistä keskustelua
Topic: Eilinen Vares leffa
Replies: 4
Views: 8555

Tällä ei välttämättä ole mitään tekemistä Vareksen kanssa, mutta pari kesää sitten elokuvamies Lauri Törhönen tuli juttelemaan, kun olin TR4:lla liikkeellä ja mainitsi omistavansa samanlaisen. Muistaakseni kertoi, että auto ei ollut museorekisterissä.
by svenjauhe
Thu Oct 02, 2008 2:03 pm
Forum: Yleistä keskustelua
Topic: herald 1965
Replies: 1
Views: 5071

Terve,

948(G) --> 4.875 : 1
948TC (Y) --> 4.55 : 1
Coupe (Y) --> 4.55 : 1
1200 (GA) --> 4.11 : 1
13/60 (GE) --> 4.11 : 1


--
Toivottavasti tästä on apua, Juha
by svenjauhe
Mon Sep 22, 2008 10:03 pm
Forum: Yleistä keskustelua
Topic: COUPE HERALD
Replies: 44
Views: 130247

Tässä muutama alkuperäinen lehdistövalokuva skannattuna; Kuva #33422 / Triumph Herald Coupé 22.04.1959 http://www.machine.fi/temp/Coupe948.jpg Kuva #34639 "The De-Luxe version of Triumph Herald Coupé" http://www.machine.fi/temp/CoupeDeluxe.jpg Kuva #53445 / Triumph Herald 1200 Coupé 25.10.1962 http:...
by svenjauhe
Sat Sep 20, 2008 11:07 pm
Forum: Yleistä keskustelua
Topic: COUPE HERALD
Replies: 44
Views: 130247

khbobber wrote:1982 Suomessa oli rekisteröitynä 2 kpl Coupe Herladia toi minun autoni ja joku toinen.

Yhdellä parrakkaalla miehellä oli Kouvolassa noihin aikoihin punainen Coupe rekisterillä RNS-238. En muista vuosimallia, mutta kahva konepellissä, joten lienee 948cc?

Hieno peli- onnea projektille.
by svenjauhe
Thu Jul 10, 2008 12:11 am
Forum: Yleistä keskustelua
Topic: Mobilisti lehti
Replies: 7
Views: 14523

Terve,

Mulla on valokuva, jossa Timo Mäkinen ajaa kartturinaan Harri Mäkinen Jyväskylän Suurajoissa -59 Triumph TR3:lla. Tuloksena yleiskilpailun 38.
ja oman luokan 3. sija.

Auton rekisteritunnus on BP-533 ja siitä puuttuu maskisäleikkö.
by svenjauhe
Mon Jun 09, 2008 10:15 pm
Forum: Korjaamonurkka
Topic: Heraldin virtaongelma
Replies: 6
Views: 12630

Terve,

Suurimpana vikana oli juuri valot -> autosta häipyi satunnaisesti vilkut, parkit ja jarruvalot.
by svenjauhe
Mon Jun 09, 2008 9:13 pm
Forum: Korjaamonurkka
Topic: Heraldin virtaongelma
Replies: 6
Views: 12630

Moi,

Mulla oli omituisia sähkövikoja TR4:ssa ja syyksi paljastui viallinen virtalukko.
by svenjauhe
Fri May 02, 2008 9:16 pm
Forum: Yleistä keskustelua
Topic: Vappu 08
Replies: 4
Views: 8623

Re: Vappu 08

FinnVitesse wrote:Tuli pyörähdeltyä kylällä ja näkyvillä oli Triumpheista TR 2 ja GT 6 Mk II.
Teillä on Ylentolan kylässä tiuhassa harvinaisuuksia :D