Search found 33 matches
- Wed Sep 07, 2016 10:49 am
- Forum: Korjaamonurkka
- Topic: Mittoja painelaakerin holkille?
- Replies: 0
- Views: 7946
Mittoja painelaakerin holkille?
Löytyisikö keneltäkään irrallaan Gt6 painelaakerin "holkkia" Osanumero 143707 ostaisin mielelläni jos löytyy...tai mittoja niin tehtäisiin kun on erilainen kun tuo Vitessen 1600cc:n holkki. Onhan tässä viikko vielä aikaa seuraavaan ralliin.
- Tue Aug 23, 2016 6:49 pm
- Forum: Korjaamonurkka
- Topic: Moottori lohko merkinnät?
- Replies: 1
- Views: 6741
Moottori lohko merkinnät?
Heippa!
Osaisiko joku tulkita mitä nämä kertoo:
Tallin nurkassa projekti kone jossa valumerkintä: 12CO 4
ja toisessa nurkassa irtolohko jossa: 307553 5 LO
nämä siis 4 syl. heraldin tai Toledon koneita lie.
Lauri Lajunen
Osaisiko joku tulkita mitä nämä kertoo:
Tallin nurkassa projekti kone jossa valumerkintä: 12CO 4
ja toisessa nurkassa irtolohko jossa: 307553 5 LO
nämä siis 4 syl. heraldin tai Toledon koneita lie.
Lauri Lajunen
- Sat May 09, 2015 8:38 pm
- Forum: Korjaamonurkka
- Topic: Vitesse/Herald jarrut 2-piiriseksi?
- Replies: 3
- Views: 6877
- Wed May 06, 2015 1:16 pm
- Forum: Yleistä keskustelua
- Topic: Historic Vltava rally 2015
- Replies: 0
- Views: 8403
Historic Vltava rally 2015
Hei taas! Kevät retki Historic Vltava ralliin Tsekkiin tuli taas tehtyä. Kelit oli komean keväiset ja kilpailu saatiin käytyä hienosti läpi. Historic kuskeista nopein löytyi Ruotsista. Me saavutimme luokkavoiton vaikka jarruputken katkeaminen toikin AT minuutteja huoltotoimien venyttyä huoltotauolla...
- Wed May 06, 2015 1:09 pm
- Forum: Korjaamonurkka
- Topic: Vitesse/Herald jarrut 2-piiriseksi?
- Replies: 3
- Views: 6877
Vitesse/Herald jarrut 2-piiriseksi?
Onko kukaan rakentanut jarrujaan 2-piiriseksi? Millä pääsylinterillä? Pitääkö tulipeltiä muokata vai löytyykö valmiiksi sylinteriä?
Monta kysymystä ja varmasti löytyy ytimekäs vastaus nopeasti.
Terveisin Lalli
Monta kysymystä ja varmasti löytyy ytimekäs vastaus nopeasti.
Terveisin Lalli
- Fri Feb 27, 2015 9:56 pm
- Forum: Yleistä keskustelua
- Topic: Vitessen kyydistä kuvattua.
- Replies: 1
- Views: 7008
Vitessen kyydistä kuvattua.
Kilpailukausi alkanut Historic ralleissa. Hyppää kyytiimme Mänttä 200 rallin erikoiskokeille.
https://m.youtube.com/results?q=lajunen%20historic&sm=3
Seuraa myös menoamme Facebookissa: Lajunen historic racing
https://m.youtube.com/results?q=lajunen%20historic&sm=3
Seuraa myös menoamme Facebookissa: Lajunen historic racing
- Mon Jul 28, 2014 12:34 pm
- Forum: Korjaamonurkka
- Topic: Tukivarret?
- Replies: 0
- Views: 5813
Tukivarret?
Hei mitä eroaavaisuuksia on Gt6 ja Vitessen alatukivarsilla. Kuvissa saman näköisiä, varaosa numero eri. Ajokäyttäytymisestä onko kokemuksia: rotoflex ja normi jousitus.
- Mon May 26, 2014 1:56 pm
- Forum: Yleistä keskustelua
- Topic: Vitesselllä rallia
- Replies: 2
- Views: 8109
Kisa kurvailtu, ranteet oli ruosteessa ja "old lady" oikutteli. Ensimmäisen erikoiskokeen jälkeen siirtymällä vetarin mutteri lensi tiehensä ja kyyti jatkui trailerin lavalla. Onneksi super rally sääntö on Historic Em sarjan osakilpailuissakin ja pääsimme mukaan toiselle ajopäivälle. Harmittamaan jä...
- Mon May 12, 2014 9:31 am
- Forum: Yleistä keskustelua
- Topic: Vitesselllä rallia
- Replies: 2
- Views: 8109
Vitesselllä rallia
Hei taas. Keväinen retki Tsekkiin edessä. Historic Vltava Ralli 2014 edessä. Tulos seurantaa www.pamk.cz ja tietysti tilanteistamme Facebook sivuillamme Lajunen historic racing. Youtube kuvauksia koitamme myös saada kanavallemme. Terveisin LL
- Mon Oct 21, 2013 9:57 am
- Forum: Yleistä keskustelua
- Topic: Incar kuvaa Vitessen kyydistä!
- Replies: 0
- Views: 5923
Incar kuvaa Vitessen kyydistä!
Latasin katsottavaksi muutaman kurvailun San Remosta ja Tsekistä.
http://www.youtube.com/channel/UCK87L1-jeXaBb3KW0e8bD9A
Syksyisin terveisin Lalli.
Lajunen Historic Racing myös Facebookissa.
http://www.youtube.com/channel/UCK87L1-jeXaBb3KW0e8bD9A
Syksyisin terveisin Lalli.
Lajunen Historic Racing myös Facebookissa.
- Wed Aug 07, 2013 6:59 am
- Forum: Yleistä keskustelua
- Topic: Lahti Historic Ralli 2013
- Replies: 0
- Views: 5780
Lahti Historic Ralli 2013
Lahti Historic ralli ajetaan tämän viikon Pe- La olemme mukana numerolla 65. Tervetuloa moikkaamaan huoltopaikoille tai erikoiskokeille katsomaan Triumph Vitessen kulkua. Vastus on nyt kova mutta koitetaan tulla tämänkin kilpailun haastava reitti tietäpitkin maaliin. Kyseessä on meidän "Vanhan Rouva...
- Fri Feb 01, 2013 9:15 am
- Forum: Yleistä keskustelua
- Topic: Vitesse ralli team sivut facebookissa
- Replies: 0
- Views: 5945
Vitesse ralli team sivut facebookissa
Koitan kertoa facebook sivuilla kurvailuistamme löydät meidät Lajunen historic racing . Suunnitelmissa ajaa kaudella 2013 historic Em sarjan kilpailut ainakin San Remo, Tsekki ja Suomen osakilpailut. Terveisin Lauri Lajunen
- Wed Jan 02, 2013 12:44 am
- Forum: Korjaamonurkka
- Topic: pakoputki
- Replies: 3
- Views: 7600
- Tue Oct 02, 2012 2:54 pm
- Forum: Yleistä keskustelua
- Topic: Lahti historic ralli
- Replies: 1
- Views: 5106
Lahden kisa ajettu ja yleisöä hauskutettiin. Todella moni klubilainen tai Triumph henkinen kävi jutuilla ja tykkäsi erikoisuudesta. Selvisi sekin että autoni on Suomen toiseksi vanhin Vitesse. Auto muutettu nyt G1 ikäkauteen, luokitus 66-69 jossa kaasareina vaakaimu-Strömberit. Huippu kierrokset nou...
- Tue Oct 02, 2012 2:46 pm
- Forum: Korjaamonurkka
- Topic: Kärjetön sytytys, kokemuksia?
- Replies: 3
- Views: 7768
Itse olen miettinyt näitä: Crane XR700 135€ tai enempi kilpakäyttöön XR3000 175€ ja mahd puola 60€ Hinnat: Lautamäkimotorsport.. Nämä ovat optisella anturilla ja perusboxseja. Tämän tyyppiset on historic kilpureissa sallittuja (ikäkausi G1) Tietysti jos joku osaa suositella minullekkin halvempaa ja ...