eli lattelin kojelautaa tuossa heraldissa kuntoon ja ostinpa uuden mittarivaijerin vanhaa kun siellä ei ollut ollenkaan...
nyt kun vaijeri paikallaan niin saman tien kun lähtee liikkeelle niin mittari pomppaa tappiin ja pysyy siellä...mittarin päässä siis ongelma mutta onkos tollasta mahdollista purkaa/kunnostaa vai täytyykö etsiä uusi/käytetty nopeusmittari tähän vempeleeseen ??
Pystyy nopeus mittarin putsaamaan kotikonstein ja säätäminenkin onnistuu, mutta on aikaa vievää hommaa.
Mulla on Heraldiin sopiva nopeusmittari olemassa, jos kiinostaa.