ovipahvien huolto(yritys)

Kysymyksiä sekä vinkkejä korjauksiin ja varaosien hankintaan
Post Reply
JUSSI 68
Posts: 79
Joined: Wed Sep 20, 2006 5:21 pm
Location: tuusula

ovipahvien huolto(yritys)

Post by JUSSI 68 »

Jotain tehdäkseni kun ei noihin isompiin projekteihin saa tartutuksi.Aloin tutkia miksi repsikan jalkatilaan kertyy vettä.No,oven sisällä olevat vedenohjausmuovit aivan repaleina,joten vesi pääsi valumaan pahvia pitkin sisäpuolelle ja siitä tiivisteen yli lattialle.Alkuperäinen asennus vaatii melko paljon oven purkua,muunmuassa lasin irroitusta kiinnityskiskosta,(toisen oven oon tehnyt joskus ihan virallisesti)joten nyt oikaisin niin että vesi ei tule sisälle eikä kastele pahvia.Pahvit kostutin ja laitoin imevälle alustalle levyn ja painon alle. Saa nähdä oikeneeko.

JUSSI 68
Posts: 79
Joined: Wed Sep 20, 2006 5:21 pm
Location: tuusula

Post by JUSSI 68 »

Otin painot pois ja hoito näyttäis toimineen,on ovipahvit kyllä suorat.Saa nähdä kuinka kauan?Vesi näyttäis myös pysyvän kapiinin ulkopuolella.Nyt voikin ajella myöhäiseen syksyyn kun auto on vihdoin water resistant.

Post Reply