ovipahvien huolto(yritys)
ovipahvien huolto(yritys)
Jotain tehdäkseni kun ei noihin isompiin projekteihin saa tartutuksi.Aloin tutkia miksi repsikan jalkatilaan kertyy vettä.No,oven sisällä olevat vedenohjausmuovit aivan repaleina,joten vesi pääsi valumaan pahvia pitkin sisäpuolelle ja siitä tiivisteen yli lattialle.Alkuperäinen asennus vaatii melko paljon oven purkua,muunmuassa lasin irroitusta kiinnityskiskosta,(toisen oven oon tehnyt joskus ihan virallisesti)joten nyt oikaisin niin että vesi ei tule sisälle eikä kastele pahvia.Pahvit kostutin ja laitoin imevälle alustalle levyn ja painon alle. Saa nähdä oikeneeko.