kaasuvivusto

Kysymyksiä sekä vinkkejä korjauksiin ja varaosien hankintaan
Post Reply
JUSSI 68
Posts: 79
Joined: Wed Sep 20, 2006 5:21 pm
Location: tuusula

kaasuvivusto

Post by JUSSI 68 »

Kun tarpeeksi pyörittelee osia käsissään,saa joskus älynväläyksiä.Kaasuttimen läpän palautusjousen tulisi olla sellainen ettei se vedä itse akselia mihinkään suuntaan.Läppä liikkuu silloin herkästi eikä akseli tai läpiviennit kulu silloin yhtä rajusti.Tämän myötä ymmärsin(ehkä)13/60:sen omituiselta vaikuttavan jousisysteemin,joka kunnossa ollessaan on ihan kelvollinen.

Post Reply