Spitin ylivaihdelaatikko pitää niin pahaa ääntä ,
että poppikoneen teho ei riitä voittamaan sitä .
En osta uutta poppikonetta , mutta onko kellään
tietoa KUKA korjaisi Suomessa rumpan laatikoita .
Otan laatikon ite irti ja toimitan pajalle jos sellanen löytyy .