Vaihdelaatikon iso huolto

Kysymyksiä sekä vinkkejä korjauksiin ja varaosien hankintaan
Post Reply
kadi
Posts: 1
Joined: Fri Feb 22, 2008 9:14 pm

Vaihdelaatikon iso huolto

Post by kadi »

Spitin ylivaihdelaatikko pitää niin pahaa ääntä ,
että poppikoneen teho ei riitä voittamaan sitä .
En osta uutta poppikonetta , mutta onko kellään
tietoa KUKA korjaisi Suomessa rumpan laatikoita .
Otan laatikon ite irti ja toimitan pajalle jos sellanen löytyy .

Post Reply