Vaihdekepin tahmea toiminta
Vaihdekepin tahmea toiminta
Vm. 1968 MK3 Spitfiren vaihdekeppi tuntuu hieman tahmealta, eikä se keskitä vapaalla kumpaankaan kaavion laitaan - onko tuo miten normaalia? Vaihteisto toimii muuten mainiosti. Onko vaihteiston vivusto miten hankala huoltaa, mitä osia tarvitsen?
-
FinnVitesse
- Posts: 179
- Joined: Sun Sep 10, 2006 6:39 pm
- Location: Ylentola
Vivuston korjaukseen riittää tämä korjaussarja
http://www.brittiosa.com/Uudet%20varaos ... Kytkin.htm
Myös laatikossa olevat kytkentärenkaan jouset voivat olla kuoleentuneet ja aiheuttaa epätarkkuutta vivussa.
Kannattaa ensin aloittaa vivuston kunnon tutkimisella.
http://www.brittiosa.com/Uudet%20varaos ... Kytkin.htm
Myös laatikossa olevat kytkentärenkaan jouset voivat olla kuoleentuneet ja aiheuttaa epätarkkuutta vivussa.
Kannattaa ensin aloittaa vivuston kunnon tutkimisella.