Vaihdekepin tahmea toiminta

Kysymyksiä sekä vinkkejä korjauksiin ja varaosien hankintaan
Post Reply
Petomaani
Posts: 23
Joined: Sun Apr 13, 2014 6:31 pm

Vaihdekepin tahmea toiminta

Post by Petomaani »

Vm. 1968 MK3 Spitfiren vaihdekeppi tuntuu hieman tahmealta, eikä se keskitä vapaalla kumpaankaan kaavion laitaan - onko tuo miten normaalia? Vaihteisto toimii muuten mainiosti. Onko vaihteiston vivusto miten hankala huoltaa, mitä osia tarvitsen?

FinnVitesse
Posts: 179
Joined: Sun Sep 10, 2006 6:39 pm
Location: Ylentola

Post by FinnVitesse »

Vivuston korjaukseen riittää tämä korjaussarja
http://www.brittiosa.com/Uudet%20varaos ... Kytkin.htm
Myös laatikossa olevat kytkentärenkaan jouset voivat olla kuoleentuneet ja aiheuttaa epätarkkuutta vivussa.
Kannattaa ensin aloittaa vivuston kunnon tutkimisella.

Post Reply