Heraldin äänimerkki

Kysymyksiä sekä vinkkejä korjauksiin ja varaosien hankintaan
Post Reply
Arilaine
Posts: 1
Joined: Wed Feb 27, 2008 8:21 am

Heraldin äänimerkki

Post by Arilaine »

Katsastuksen jälkeen äänimerkki lakkasi toimimasta.
Olen hieman laiska,sähkökaavio on jossain arkistossa.Aattelin laiskuuttani kysellä palstalta :
Painaessani äänimerkkipainiketta,moottori sammuu
-laitoinko irrallaan kulkevan mustan johdon väärään paikkaan puolassa (malli Biltema)
-maadoittaako tuo äänimerkki sitä painaessa maahan,jolloin moottori sammuu(jos niin,miten painikkeen saa irti ratissa)
-onko joku muu juttu,jota en äkännyt ?

Terveisin nimimerkillä
14. kesä niskat jumissa :oops:

User avatar
makinpa
Posts: 308
Joined: Mon Sep 11, 2006 5:43 am
Location: VLK
Contact:

Post by makinpa »


Post Reply