Page 1 of 1

Heraldin äänimerkki

Posted: Tue Aug 20, 2013 3:09 pm
by Arilaine
Katsastuksen jälkeen äänimerkki lakkasi toimimasta.
Olen hieman laiska,sähkökaavio on jossain arkistossa.Aattelin laiskuuttani kysellä palstalta :
Painaessani äänimerkkipainiketta,moottori sammuu
-laitoinko irrallaan kulkevan mustan johdon väärään paikkaan puolassa (malli Biltema)
-maadoittaako tuo äänimerkki sitä painaessa maahan,jolloin moottori sammuu(jos niin,miten painikkeen saa irti ratissa)
-onko joku muu juttu,jota en äkännyt ?

Terveisin nimimerkillä
14. kesä niskat jumissa :oops:

Posted: Wed Aug 21, 2013 11:46 am
by makinpa