Page 1 of 1
Vaihdekepin tahmea toiminta
Posted: Mon Jun 02, 2014 10:09 am
by Petomaani
Vm. 1968 MK3 Spitfiren vaihdekeppi tuntuu hieman tahmealta, eikä se keskitä vapaalla kumpaankaan kaavion laitaan - onko tuo miten normaalia? Vaihteisto toimii muuten mainiosti. Onko vaihteiston vivusto miten hankala huoltaa, mitä osia tarvitsen?
Posted: Mon Jun 02, 2014 8:39 pm
by FinnVitesse
Vivuston korjaukseen riittää tämä korjaussarja
http://www.brittiosa.com/Uudet%20varaos ... Kytkin.htm
Myös laatikossa olevat kytkentärenkaan jouset voivat olla kuoleentuneet ja aiheuttaa epätarkkuutta vivussa.
Kannattaa ensin aloittaa vivuston kunnon tutkimisella.