Tukivarret?
Posted: Mon Jul 28, 2014 12:34 pm
Hei mitä eroaavaisuuksia on Gt6 ja Vitessen alatukivarsilla. Kuvissa saman näköisiä, varaosa numero eri. Ajokäyttäytymisestä onko kokemuksia: rotoflex ja normi jousitus.
Triumph-harrastajan keskustelufoorumi
http://www.triumphcar.fi/Forum3/