Kaasuttimen tulvimisongelmaa tutkiessani irrotin ja putsasin myös bensapumpun ja tässä yhteydessä varmaan tönin myös lähellä olleita sähköjohtoja. Kun laitoin päävirtakytkimen (jälkiasennettu) päälle, jostain kuului pieni napsahdus ja kaikki sähköt hävisi. Auton ainoa sulake on jossain vaiheessa poistettu ja liitos oli löysä, mutta johdonpäiden kytkeminen suoraankaan ei auttanut.
Mistä etsiä vikaa? Sulakepiirissä ei ole kuin valot, muut saavat virran suoraan (virtalukon kautta) akusta. Akku on täynnä, mutta mihinkään ei tule virtaa. Hyvät neuvot olisivat nyt todella tarpeen.
HannuH
Kaikki sähköt katosi 13/60:sta
Vika olikin yksinkertainen: maajohdon liitos runkoon oli löysä eikä saanut kunnon kontaktia. Nyt pelittää taas.
Kun hankin tämän harrastuksen n puoli vuotta sitten, ajattelin että on mukavaa puuhastella yksinkertaisen autotekniikan parissa ja kruisailla lämpimässä kesäsäässä. Nyt tämä odotus on jotenkin kallistunut edellisen puolelle: kruisailukilometrit kun juuri ja juuri ylittävät erilaisiin huolto- ja korjaustöihin käytetyt tunnit ja mitään isompaa kori- tai tekniikkakunnostusta en vielä ole tehnyt, ne jäävät ensi talvikaudelle.
HannuH
Kun hankin tämän harrastuksen n puoli vuotta sitten, ajattelin että on mukavaa puuhastella yksinkertaisen autotekniikan parissa ja kruisailla lämpimässä kesäsäässä. Nyt tämä odotus on jotenkin kallistunut edellisen puolelle: kruisailukilometrit kun juuri ja juuri ylittävät erilaisiin huolto- ja korjaustöihin käytetyt tunnit ja mitään isompaa kori- tai tekniikkakunnostusta en vielä ole tehnyt, ne jäävät ensi talvikaudelle.
HannuH