Kaikki sähköt katosi 13/60:sta
Posted: Wed Aug 13, 2014 9:11 pm
Kaasuttimen tulvimisongelmaa tutkiessani irrotin ja putsasin myös bensapumpun ja tässä yhteydessä varmaan tönin myös lähellä olleita sähköjohtoja. Kun laitoin päävirtakytkimen (jälkiasennettu) päälle, jostain kuului pieni napsahdus ja kaikki sähköt hävisi. Auton ainoa sulake on jossain vaiheessa poistettu ja liitos oli löysä, mutta johdonpäiden kytkeminen suoraankaan ei auttanut.
Mistä etsiä vikaa? Sulakepiirissä ei ole kuin valot, muut saavat virran suoraan (virtalukon kautta) akusta. Akku on täynnä, mutta mihinkään ei tule virtaa. Hyvät neuvot olisivat nyt todella tarpeen.
HannuH
Mistä etsiä vikaa? Sulakepiirissä ei ole kuin valot, muut saavat virran suoraan (virtalukon kautta) akusta. Akku on täynnä, mutta mihinkään ei tule virtaa. Hyvät neuvot olisivat nyt todella tarpeen.
HannuH