Spitfire MK3 vaihdelaatikko + pakkivaloapua
Posted: Thu Nov 27, 2014 10:46 am
Minkähän mallinen on kuvissani näkyvä ylivaihteella varustettu vaihdelaatikko, onkohan 1968 MK3:en alkuperäinen laatikko vai mikä lie?

Tulisiko vaihdekepin keskittää nykyvehkeiden mukaan H-kaavion jompaan kumpaan laitaan vai miten, sillä omassa autossani vaihdekeppi on kovin tahmean tuntuinen, eikä edes yritä keskittää sitä mihinkään suuntaan?
Tämän lisäksi pakkivalot ovat hukassa, enkä löytänyt askin kupeesta kuin tässä alemmassa kuvassa paremmin näkyvän ylivaihteen katkaisijan:

Missä päin tuo pakkivalon katkaisijan pitäisi sijaita? Ainoa paikka, joka tuli mieleeni olisi vastaavanlainen tukirauta ja sijoitus tuohon ylivaihteen katkaisijan vastakkaiselle puolelle, ikään kuin peilikuvana. Noin sen voisi ainakin siihen itse viritellä mikäli mitään viisaampaa ratkaisua ei ole, sillä vaihteen siirtäjässä on sopiva väkänen joka kytkisi tuon katkaisijan ainoastaan pakkiasennossa.

Tulisiko vaihdekepin keskittää nykyvehkeiden mukaan H-kaavion jompaan kumpaan laitaan vai miten, sillä omassa autossani vaihdekeppi on kovin tahmean tuntuinen, eikä edes yritä keskittää sitä mihinkään suuntaan?
Tämän lisäksi pakkivalot ovat hukassa, enkä löytänyt askin kupeesta kuin tässä alemmassa kuvassa paremmin näkyvän ylivaihteen katkaisijan:

Missä päin tuo pakkivalon katkaisijan pitäisi sijaita? Ainoa paikka, joka tuli mieleeni olisi vastaavanlainen tukirauta ja sijoitus tuohon ylivaihteen katkaisijan vastakkaiselle puolelle, ikään kuin peilikuvana. Noin sen voisi ainakin siihen itse viritellä mikäli mitään viisaampaa ratkaisua ei ole, sillä vaihteen siirtäjässä on sopiva väkänen joka kytkisi tuon katkaisijan ainoastaan pakkiasennossa.




