Terve tännekin!
Tuossa viime kesänä sain tietooni, että tämän foorumin kautta olisi ehkä tavoitettavissa jossakin pääkaupunkiseudun suunnalla vaikuttava SU HS-kaasuttimien peruskorjauksen taitava henkilö. Jos tunnistat tästä itsesi ja olet halukas hommasta keskustelemaan, voisitko vaikkapa ilmoitella yhteystietoja, läppäakseleiden puslitukselle voisi nyt olla tarvetta.
Toisena asiana kiinnostaisivat kokemukset Brittiläisistä osakauppiaista. Osittaista koneremppaa ollaan tekemässä ja palikoita on menossa tilaukseen, kun vain tietäisi mistä tilataan. Rimmerillä tuntuu olevan kalliin puoleista, James Paddockilla ja Canleylla edukkaampaa. Onko mitään havaintoa myyjien luotettavuudesta ja tavaran laadusta, vai ovatko nämä kaikilla kauppiailla sitä yhtä ja samaa kaukoidän tavaraa?
SU-remontti / Saaren osakauppiaat
-
SU-remontti / Saaren osakauppiaat
Spitfire 1500 -79
BSA A65T -71
BSA A65T -71
Terve,
itse tuskailin toissa kesänä Stromberg-kaasuttimen kanssa ja jostain sain tiedon Klaukkalassa toimivasta BSE-autosta, jolla olisi kokemusta myös (vanhojen) kaasuttimien korjauksista. Sain kuitenkin vian paikallistettua ja korjattua muutoin eikä kokemusta ko firmasta syntynyt.
Olen tilannut vm 68 Heraldiini osia Canleyltä ja kokemukseni ovat myönteisiä, hinnat ovat kohtuullisia ja toimitukset luotettavia.
Terv.
HannuH
Espoo
itse tuskailin toissa kesänä Stromberg-kaasuttimen kanssa ja jostain sain tiedon Klaukkalassa toimivasta BSE-autosta, jolla olisi kokemusta myös (vanhojen) kaasuttimien korjauksista. Sain kuitenkin vian paikallistettua ja korjattua muutoin eikä kokemusta ko firmasta syntynyt.
Olen tilannut vm 68 Heraldiini osia Canleyltä ja kokemukseni ovat myönteisiä, hinnat ovat kohtuullisia ja toimitukset luotettavia.
Terv.
HannuH
Espoo