SU-remontti / Saaren osakauppiaat

Kysymyksiä sekä vinkkejä korjauksiin ja varaosien hankintaan
Post Reply
Thunderbolt

SU-remontti / Saaren osakauppiaat

Post by Thunderbolt »

Terve tännekin!

Tuossa viime kesänä sain tietooni, että tämän foorumin kautta olisi ehkä tavoitettavissa jossakin pääkaupunkiseudun suunnalla vaikuttava SU HS-kaasuttimien peruskorjauksen taitava henkilö. Jos tunnistat tästä itsesi ja olet halukas hommasta keskustelemaan, voisitko vaikkapa ilmoitella yhteystietoja, läppäakseleiden puslitukselle voisi nyt olla tarvetta.

Toisena asiana kiinnostaisivat kokemukset Brittiläisistä osakauppiaista. Osittaista koneremppaa ollaan tekemässä ja palikoita on menossa tilaukseen, kun vain tietäisi mistä tilataan. Rimmerillä tuntuu olevan kalliin puoleista, James Paddockilla ja Canleylla edukkaampaa. Onko mitään havaintoa myyjien luotettavuudesta ja tavaran laadusta, vai ovatko nämä kaikilla kauppiailla sitä yhtä ja samaa kaukoidän tavaraa?
Spitfire 1500 -79
BSA A65T -71

HannuH

Post by HannuH »

Terve,

itse tuskailin toissa kesänä Stromberg-kaasuttimen kanssa ja jostain sain tiedon Klaukkalassa toimivasta BSE-autosta, jolla olisi kokemusta myös (vanhojen) kaasuttimien korjauksista. Sain kuitenkin vian paikallistettua ja korjattua muutoin eikä kokemusta ko firmasta syntynyt.

Olen tilannut vm 68 Heraldiini osia Canleyltä ja kokemukseni ovat myönteisiä, hinnat ovat kohtuullisia ja toimitukset luotettavia.

Terv.

HannuH
Espoo

av16911

Post by av16911 »

Rimmeriltä olen paljon tilannut. Hyvin toimii ja nopeat toimitukset. Hintakaan ei minusta moneen muuhun verrattuna ei ole ollut paha.
TR250

Post Reply