No niin,
Tehtiin tuttavani kanssa kytkinremppa syksyllä Herald 1200 vm. 1965 autooni ja purettiin kytkin ja vaihdelaatikko tuonne ohjaamon puolelle. Kytkinpaketti otettiin Brittiosalta ja siinä ei mitään. Paketti kasaan ja kokeilu syksyllä. Kytkin toimi ok ja irroitti, mutta kun painoi kytkinpoljinta kunnolla pohjaa, kuului melkoinen rahina ja niinhän se oli ,että tuo alumiinihaarukka pääsi liian pitkälle ja otti kiinni asetelman pultteihin ja siitä tuo ääni. Auto on ollu minulla vuodesta 1994 asti ja kytkin alkoi kesällä luistaa ja vaati vaihdon. Siinä ei ollut tätä kytkimen säätö akselia lainkaan , vaan oli ilman sitä ja toimi silloin ihan hyvin. Nyt siis näytti vaativan tuon Adjustin rodin ja eikun kytkin taas auki ja teetätin siihen säätötangon , joka ankkuroitiin kuvan mukaisesti ( Haynes Triumph Herald All Models 1959 to 1971 ) haarukan ei nivelöityyn päähän ja jousikiinnitys sitten vaihdelaatikon kupeeseen. Näin voidaan haarukan vapaan pään liikettä säädellä.
Siis paketti kasaan ( mikä ei ole kyllä mitään mieltäylentävää nostaa autoa tunkilla ja kiinnitellä noita pultteja jne.) ja kokeilemaan... Mitä , kytkin ei ilmauksesta huolimatta irrota lainkaan ja pedaali jää pohjaan. Mitähän tässä on tapahtunut. Mietittiin asiaa ja oisko tuo levy jotenkin jämähtänyt kiinni .. no startilla vaihde päällä nytkyttelin autoa ja arvelin , että aukeaisi... ei tapahtunut mitään. Nyt ollaan sitten taas siinä, että pitääko ottaa kolmannen kerran taas tuo kytkin auki ja tutkia juttua.. kyllä se jo rutiinilla sujuu. mutta onko jotain. mikä jäänyt huomioimatta tai tekemättä, onko muilla ollut tälläisiä ongelmia nimenomaan uuden kytkimen laiton yhteydessä. Mielenkiinnolla otan vastaan kommentteja.