Page 1 of 1

Herald 13/60 kaasutin

Posted: Mon May 01, 2023 5:49 pm
by tsipi
Viikonloppuna tuli noudettua 69 heraldi pihaan. 80-luvulla viimeksi käynyt ja yllätykseksi sain koneen yllättävän helposti pyörimään. Reilu vuorokauden liottelu ja pikku hiljaa pyörittely teki tehtävänsä ja konehan pyörii nyt jo ympäri. 4 sylinteri kyllä laskee liotusseoksen läpi alle puolessa tunnissa. Jotain sanomista varmaan ainakin siinä sylinterissä. Kuitenkin tekisi mieli koittaa käyntiin. Mutta mikähän mahtaa olla tämä kaasutin:
Image

Ei ainakaan haynesin mukaan pitäisi tuollaista olla. solex siis merkiltään, mutta muuta en tiedä ja ilman jonkin asteista korjaussarjaa tuolla ei tee mitään.