Herald 13/60 kaasutin
Posted: Mon May 01, 2023 5:49 pm
Viikonloppuna tuli noudettua 69 heraldi pihaan. 80-luvulla viimeksi käynyt ja yllätykseksi sain koneen yllättävän helposti pyörimään. Reilu vuorokauden liottelu ja pikku hiljaa pyörittely teki tehtävänsä ja konehan pyörii nyt jo ympäri. 4 sylinteri kyllä laskee liotusseoksen läpi alle puolessa tunnissa. Jotain sanomista varmaan ainakin siinä sylinterissä. Kuitenkin tekisi mieli koittaa käyntiin. Mutta mikähän mahtaa olla tämä kaasutin:

Ei ainakaan haynesin mukaan pitäisi tuollaista olla. solex siis merkiltään, mutta muuta en tiedä ja ilman jonkin asteista korjaussarjaa tuolla ei tee mitään.

Ei ainakaan haynesin mukaan pitäisi tuollaista olla. solex siis merkiltään, mutta muuta en tiedä ja ilman jonkin asteista korjaussarjaa tuolla ei tee mitään.