Page 1 of 1

Herald 13/60 moottorin räjäytyskuva

Posted: Mon Sep 18, 2006 8:54 pm
by JR
Mistä kannattaisi ruveta etsimään moottorin räjäytys kuvaa vai löytyykö jostain nettisivulta sähköisenä? :?:

Posted: Tue Sep 19, 2006 6:00 am
by makinpa
Ensimmäisenä tuli mieleen Canley Classicin sivut. Sielläkin on vain kutoskoneen räjäytyskuva, tosin aika hyvä ja moniosainen sellainen.
(Kampiakselit , vesipumput ja kaikki omina kuvinaan)

http://www.canleyclassics.com/catalogue ... cale=large

http://www.canleyclassics.com/catalogue ... cale=large

http://www.canleyclassics.com/catalogue ... cale=large

Neloskoneesta on vähän huonompi versio.

http://www.canleyclassics.com/catalog.a ... 3584617057

http://www.canleyclassics.com/catalog.a ... 3584617057

Posted: Tue Sep 19, 2006 10:46 am
by clubman
Rimmerilläkin on aika hyvälaatuisia kuvia http://www.rimmerbros.co.uk/rimmer/triu ... ire/engine

Posted: Tue Sep 19, 2006 2:11 pm
by JR
Kiitoksia paljon! On kyllä :twisted: hyviä kuvia jaossa.

Ei muuta kun tuumasia avaimia ostamaan ja katsomaa mikä alakerrassa kolkuttaa.

Posted: Wed May 23, 2007 2:35 pm
by JR
No nyt on kone nostettu nokilta.
Kakkos pytyn kiertokangen laakeri oli kadonnut lähes kokonaan...syönyt kampuran kaulasta noin 1mm tavaraa pois halkasijasta mitattuna :(
Täytyy ruveta sovittelemaan toista kampuraa paikalle.

Posted: Fri May 25, 2007 9:13 pm
by FinnVitesse
Todisteita siitä, ettei keskimmäisten kiertokankien voitelu ole riittävä. Olisikohan keskikanavan suurentaminen aiheellista?

Posted: Mon May 28, 2007 2:47 pm
by JR
FinnVitesse wrote:Todisteita siitä, ettei keskimmäisten kiertokankien voitelu ole riittävä. Olisikohan keskikanavan suurentaminen aiheellista?
Olen ymmärtänyt että 13/60 koneessa on tarpeeksi isot öljykanavat, mutta 1500 koneessa alimitoitettut röörit.