Page 1 of 1
Herald 13/60 moottorin räjäytyskuva
Posted: Mon Sep 18, 2006 8:54 pm
by JR
Mistä kannattaisi ruveta etsimään moottorin räjäytys kuvaa vai löytyykö jostain nettisivulta sähköisenä?

Posted: Tue Sep 19, 2006 6:00 am
by makinpa
Posted: Tue Sep 19, 2006 10:46 am
by clubman
Posted: Tue Sep 19, 2006 2:11 pm
by JR
Kiitoksia paljon! On kyllä

hyviä kuvia jaossa.
Ei muuta kun tuumasia avaimia ostamaan ja katsomaa mikä alakerrassa kolkuttaa.
Posted: Wed May 23, 2007 2:35 pm
by JR
No nyt on kone nostettu nokilta.
Kakkos pytyn kiertokangen laakeri oli kadonnut lähes kokonaan...syönyt kampuran kaulasta noin 1mm tavaraa pois halkasijasta mitattuna
Täytyy ruveta sovittelemaan toista kampuraa paikalle.
Posted: Fri May 25, 2007 9:13 pm
by FinnVitesse
Todisteita siitä, ettei keskimmäisten kiertokankien voitelu ole riittävä. Olisikohan keskikanavan suurentaminen aiheellista?
Posted: Mon May 28, 2007 2:47 pm
by JR
FinnVitesse wrote:Todisteita siitä, ettei keskimmäisten kiertokankien voitelu ole riittävä. Olisikohan keskikanavan suurentaminen aiheellista?
Olen ymmärtänyt että 13/60 koneessa on tarpeeksi isot öljykanavat, mutta 1500 koneessa alimitoitettut röörit.