Page 1 of 1

herald 13/60 hammastangon purku..

Posted: Fri Aug 24, 2007 9:05 am
by j4mpp4
mitenkäs tollanen puretaan kun pitäis saada vaihdettuu se ulomman pään holkki sieltä kun on menny huonoks??? en saa sitä hammastankoo sieltä ohjausvaihdekotelosta millään pois..
eli jos joku osais neuvoa niin olis hyvä...

oon siis purkanut kaiken muun mutta en saa hammaspyörän akselia ulos sieltä kotelosta...

Posted: Fri Aug 24, 2007 10:01 pm
by j4mpp4
sain tehtyä...