Page 1 of 1

Levyjarrut

Posted: Fri Sep 22, 2006 9:21 am
by makinpa
Heraldilla on nyt ajettu n:550 km, eikä etulevyjarrut vakuuta vieläkään pidollaan! (Takajarrut menee lukkoon asfaltilla mutta etupää ei)
Onko kellään kokemuksia EBC greenstuff paloista, paljonko ne parantaa pitoa?
Toinen kysymys tietämättömältä. Minkä tyypin noi kuvan satulat on ja missä rumpassa niitä on alunperin käytetty?

http://www.elisanet.fi/triumph/Osien%20 ... mage7.html

Posted: Fri Sep 22, 2006 10:24 am
by Acer65
Spitfiressä mkIII, IV ja 1500 on noita "Girling 14LF" käytetty:
http://www.teglerizer.com/triumphstuff/ ... lspecs.htm