Korin säilytys
Korin säilytys
Kertokaapa viisaammat,miten kannattaisi toimia,kun mulla on pieni logistiikka ongelma.Joudun kuljettamaan heraldin korin tallille,mutta en saa sitä heti talliin sisään.Olen ajatellut että laittaisin sen vanhojen renkaiden ja lautojen päälle hangelle ja pressu päälle.Säilyykö siinä muutamia viikkoja kun nuo kelit on mitä on.Lauhaa ja vesisadetta.Korissa on vähän maali hilseillyt ja paljasta peltiä näkyy.Pohja on aika "alkuperäinen",pintaruostetta enemmän kuin mitään massan tyylistä.Pohjamaalia olen ajatellut vetää pellillä oleviin kohtiin,mutta maalina aika huokoista ja "vetäisee" vissiin kosteuden viikossa läpi peltiin.
Tee se ensin itse,mies!
Eipä se siinä viikossa tai kahdessa miksikään mene. ruoste paikkoihin voisit suhauttaa aivan tavallista maalia ,ruosteen päälle vaan reilusti ,jos kuitenkin parin viikon päästä alat tehdä perusteellista kunnostusta, niin silloinhan kiillotat kyseiset paikat peiliksi.
Maali suojaa paremmin kosteudelta kuin pohja/ ruostesuojaväri.
Vaseliini on toinen hyvä kikka.
Muista jos peität korin pressulla niin jätä alareunat auki vähän niin tuulettuu eikä pääse kostumaan liikaa näillä keleillä.
Maali suojaa paremmin kosteudelta kuin pohja/ ruostesuojaväri.
Vaseliini on toinen hyvä kikka.
Muista jos peität korin pressulla niin jätä alareunat auki vähän niin tuulettuu eikä pääse kostumaan liikaa näillä keleillä.