Kysymyksiä sekä vinkkejä korjauksiin ja varaosien hankintaan
-
GT-6
- Posts: 31
- Joined: Tue Jan 01, 2008 3:58 pm
- Location: Iisalmi
-
Contact:
Post
by GT-6 »
Olen purkamassa kojelaudan puuosia, kuinka kannattaa poistaa ryypyn ja pyyhkijöiden kytkimet ettei tule tehtyä paljoo vahinkoa?
-
courier
- Posts: 31
- Joined: Sun Sep 10, 2006 9:24 pm
- Location: pattijoki
Post
by courier »
moro! siinä nupissa on pieni reikä josta painetaan esim: pienellä ruuvimeisselillä ja saman aikaisesti vedetään nupista.
-
GT-6
- Posts: 31
- Joined: Tue Jan 01, 2008 3:58 pm
- Location: Iisalmi
-
Contact:
Post
by GT-6 »
Ahaa..kiitoksia vihjeestä.