Page 1 of 1

Ryyppy ja pyyhkijöiden kytkimen purku??

Posted: Sun Feb 24, 2008 6:51 pm
by GT-6
Olen purkamassa kojelaudan puuosia, kuinka kannattaa poistaa ryypyn ja pyyhkijöiden kytkimet ettei tule tehtyä paljoo vahinkoa?

Posted: Sun Feb 24, 2008 7:25 pm
by courier
moro! siinä nupissa on pieni reikä josta painetaan esim: pienellä ruuvimeisselillä ja saman aikaisesti vedetään nupista.

Posted: Sun Feb 24, 2008 8:26 pm
by GT-6
Ahaa..kiitoksia vihjeestä.