Ryyppy ja pyyhkijöiden kytkimen purku??
Posted: Sun Feb 24, 2008 6:51 pm
Olen purkamassa kojelaudan puuosia, kuinka kannattaa poistaa ryypyn ja pyyhkijöiden kytkimet ettei tule tehtyä paljoo vahinkoa?
Triumph-harrastajan keskustelufoorumi
http://www.triumphcar.fi/Forum3/