Kytkinlevy ja asetelma heraldiin
Posted: Tue Mar 11, 2008 3:07 pm
Tuossa lueskelin näiltä sivuilta että mk1 eskon levy ja asetelma mahdollisesti sopis heraldiin, mutta sopiiko heraldiin jossa levy 159mm?? ja miten nuo boorit jne...
ps. jos jollain ois käytettyna tuota heraldin satsia, niin voisin olla kiinnostunu.
ps. jos jollain ois käytettyna tuota heraldin satsia, niin voisin olla kiinnostunu.