kaasuttimen seossäätö
kaasuttimen seossäätö
hommasin colortune seossäätötulpan ja pulasin sen kanssa puolisen tuntia niin kyllähän vanha heraltti siitä tykkäs.nyt viikon ajeltua, tulppien väriä tarkasteltua(ettei olis liian laihalla)käynti erinomainen,hyvä veto,kulutus pieneni,mieli parani ja homma oli kaikenlisäksi pirun mielenkiintoista. tulipahan todettua ettei säätö korvakuulolta ainakaan itseltäni onnistu.