Page 1 of 1

Koneen laakerit

Posted: Wed Jul 23, 2008 1:05 pm
by Hanza
Mistä saisi hommattua Heraldin 13/60 moottoriin runkolaakerit ja kiertokangen laakerit? Rimmeriltä ei ainakaan näytä saavan.

Jos joltain löytyy saa myös tarjota, runkolaakerit STD ja kiertokangen .010.

Posted: Wed Jul 23, 2008 4:48 pm
by j4mpp4
brittiosan luettelossa ainakin on...mutta näyttää olevan lomilla tän kuun tuo pulju...kannattaa myös joltain koneistamoilta kysyä niillä yleensä löytyy kans melkein kaikkea....ainakin tilaamalla...

Posted: Thu Jul 24, 2008 7:29 am
by gipsy
onko ne tommoiset?:
http://www.spitbits.com/mk1/1147enginebits.htm

toimittaa nopeasti.

Posted: Wed Jul 30, 2008 4:08 pm
by Hanza
Onko kaikissa Heraldin koneissa samat laakerit? Entä tosiaan, sopiiko Spitfiren laakerit Heraldiin?
Ilmeisesti Spitfiren 1300 koneen laakerit eivät ole samat kuin 13/60 Heraldin, vaikka koneet taitavat melkein samanlaiset olla.
Sillä mulla on nyt yhdet Spitfiren laakerit, jotka ovat liian suuret.
Eli jos joku semmosia tarvitsee, niin multa löytyy. :)

Moottorin laakerit!

Posted: Thu Jul 31, 2008 3:07 pm
by Hannu60
Multa löytyy sopivat laakerit rungot Glasierin valmistetta STD ja kiertokanget Countyn valmistetta .010". H.55.-€/srj. eli 110,-€ + posti tai MH. Soittele jos tarvetta vielä koska nettiä ei ole päivittäin käytössä. T Hannu K. p.0500-619888 Helsinki

Posted: Wed Aug 13, 2008 6:54 am
by clubman

Posted: Fri Aug 15, 2008 12:31 am
by Hanza
Brittiosalta löytyi oikeat laakerit.