kaasuvivusto
kaasuvivusto
Kun tarpeeksi pyörittelee osia käsissään,saa joskus älynväläyksiä.Kaasuttimen läpän palautusjousen tulisi olla sellainen ettei se vedä itse akselia mihinkään suuntaan.Läppä liikkuu silloin herkästi eikä akseli tai läpiviennit kulu silloin yhtä rajusti.Tämän myötä ymmärsin(ehkä)13/60:sen omituiselta vaikuttavan jousisysteemin,joka kunnossa ollessaan on ihan kelvollinen.