Terve,
heraaltin räjäytys on edennyt siihen vaiheeseen, että melkein kaikki osat on toisistaan irronneet. Tenkkapoo tuli kuvassa nuolilla osoitettujen osien irroituksessa.
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2ahff+juha-auto.html
Taka-vetarissa (ylä oikea) oleva möllyskä liikkuu noin 6 mm, mutta siihen jää. Uskaltaakohan mätkiä vaan reilusti, vai mikä olisi paras/helpoin keino saada mokkula irti.
Etupään ripustuksen/navan (?) vasemmanpuoleisen nivelen irroittamiseen on ilmeisestikin olemassa ihan työkalukin? Mutta, saakos irti muutoin?
Entäs tuo ylöspäin sojottana akseli. Kuin irti?
Kyselen lähinnä siitä syystä, etten rikkoisi mitään. Kiitos.