Osien irroitukseen apuja
Posted: Sun Sep 28, 2008 8:58 pm
Terve,
heraaltin räjäytys on edennyt siihen vaiheeseen, että melkein kaikki osat on toisistaan irronneet. Tenkkapoo tuli kuvassa nuolilla osoitettujen osien irroituksessa.
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2ahff+juha-auto.html
Taka-vetarissa (ylä oikea) oleva möllyskä liikkuu noin 6 mm, mutta siihen jää. Uskaltaakohan mätkiä vaan reilusti, vai mikä olisi paras/helpoin keino saada mokkula irti.
Etupään ripustuksen/navan (?) vasemmanpuoleisen nivelen irroittamiseen on ilmeisestikin olemassa ihan työkalukin? Mutta, saakos irti muutoin?
Entäs tuo ylöspäin sojottana akseli. Kuin irti?
Kyselen lähinnä siitä syystä, etten rikkoisi mitään. Kiitos.
heraaltin räjäytys on edennyt siihen vaiheeseen, että melkein kaikki osat on toisistaan irronneet. Tenkkapoo tuli kuvassa nuolilla osoitettujen osien irroituksessa.
http://www.kuvaboxi.fi/julkinen/2ahff+juha-auto.html
Taka-vetarissa (ylä oikea) oleva möllyskä liikkuu noin 6 mm, mutta siihen jää. Uskaltaakohan mätkiä vaan reilusti, vai mikä olisi paras/helpoin keino saada mokkula irti.
Etupään ripustuksen/navan (?) vasemmanpuoleisen nivelen irroittamiseen on ilmeisestikin olemassa ihan työkalukin? Mutta, saakos irti muutoin?
Entäs tuo ylöspäin sojottana akseli. Kuin irti?
Kyselen lähinnä siitä syystä, etten rikkoisi mitään. Kiitos.