Page 1 of 1

Spitfifen oviaukko

Posted: Tue Oct 17, 2006 7:30 am
by clubman
Tere,

Spitissä on lattiapeltien ja helmojen asennus edessä. Mistähän löytyisi oviaukon mittoja? Vai pitääkö oviaukko vaan passata oven kanssa paikalleen? Löytyykö tähän hommaan jostain ohjeita?

Spitin oviaukko

Posted: Sat Oct 21, 2006 1:26 am
by jukka62
Tere!

Kyllä ne meikäläisellä meni kantapään kautta nuo oviaukkojen mitoitus kun auton maalauksen jälkeen ei ovi sitten sopinut paikoilleen.Toisin sanoen paras on mitoittaa ovella aukko sopivaksi kun ei ne ovet ole koskaan uutenakaan sopineet kunnolla.

Jukka

Posted: Sat Oct 21, 2006 6:46 pm
by aki
Katsopa löytyisikö täältä tietoa. Sivuilla on kysymys/vastauspalsta ja vanhempia numeroita pääsee selaamaan. http://www.triumphspitfire.com/