Spitfire Su-tuplakaasareiden säätäminen
Posted: Thu Dec 10, 2009 7:45 pm
Olen putsaillut ja vaihdellut tiivisteet ym. kaasuttimiin.
Löytyykö jostain ohjetta / ohjeita miten kaasarit säädetään oikea oppisesti
tai jos jollakin on antaa selkeät ohjeet perus säädöille.
Uusi Triumph harrastaja kyseleepi hiukan apuja.
Löytyykö jostain ohjetta / ohjeita miten kaasarit säädetään oikea oppisesti
tai jos jollakin on antaa selkeät ohjeet perus säädöille.
Uusi Triumph harrastaja kyseleepi hiukan apuja.