Spitfiren käynti seilaa
Posted: Thu Apr 08, 2010 9:11 pm
Kertoilkaas mistä lähtisi vikaa hakemaan , kun tyhjäkäynti seilaa 1000-2000rpm välillä. Välillä käy kohtuu tasaiseen mutta nostaa itsekseen kierrokset välillä ylös. Samoin tahtoo tukehtua kun antaa kierroksia.
Uusi harrastaja kyselee apuja ,jotta saataisiin yksi Triumppi kesäksi ajoon.
Uusi harrastaja kyselee apuja ,jotta saataisiin yksi Triumppi kesäksi ajoon.