Page 1 of 1

Spitfiren käynti seilaa

Posted: Thu Apr 08, 2010 9:11 pm
by jutu
Kertoilkaas mistä lähtisi vikaa hakemaan , kun tyhjäkäynti seilaa 1000-2000rpm välillä. Välillä käy kohtuu tasaiseen mutta nostaa itsekseen kierrokset välillä ylös. Samoin tahtoo tukehtua kun antaa kierroksia.

Uusi harrastaja kyselee apuja ,jotta saataisiin yksi Triumppi kesäksi ajoon.