FinnVitesse wrote:Missähän päin auto nykyään majaansa pitää?
Auto on hyvässä iskussa ja edelleen samalla omistajalla Karstulassa. Edelliset kesät ollut aika hiljaiseloa, mutta tänä kesänä olisi tarkoitus käydä kokoontumisajoissa.
Jos nyt oikein muistan, niin auto on ostettu Jyväskylästä (Autokellari tjsp) joskus 80 -luvun alussa. Ja kansi oli jo silloin kiinni moottorissa. Sen verran on muutoksia tullut vuosien varrella, että väri on muuttunut alkuperäisestä harmaasta punaiseksi. Täytyy pistää kuvia jossain vaiheessa tuonne galleria -osioon.
Kiitoksia linkeistä TSN. Tutkimukset jatkuvat..