Olen etsimässä korjauspeltiä ja löysin päitsi teräksestä myös alumiinista
ja muovista valmistettuja osia. Esm. http://www.canleyclassics.com/searchfor ... 0GT6%20MK3
En ole alkuperäisfanaatikko, vaikka suurempia muutoksia ei tule. Kuitenkin monta kysymystä tulee mieleen:
Onko kellään täällä kokemuksiä siitä asiasta?
Miten museorekisterointitarkastajat suhtatuvat sellaisiis poikkeamiin?
Miten tavallinen kastsastus onnistui?
Miten kiinitetään muovi ja tai alumiiniosa, esim. lokasuoja?