Page 1 of 1

Triumpin 1600cc 6 koneesta kysymys?

Posted: Thu Jan 06, 2011 10:02 pm
by Lalli
Onko kokemuksia jättää pois lohkon ja kannen välistä metaalinen putki ja tiiviste rengas (valve guide, valve seat).

Vaikuttako k.o osien pois jättäminen voitelu ominaisuuksiin heikentävästi?

Omasta moottorin osa-kasasta ei osia löytynyt ja nyt mietin tarviiko ne tilata....

Vinkeistä kiitollisena!

Ralli-Vitesse rakentuu pikku hiljaa, 62 luokitus todistuksen mukaiseksi Solex kaasareilla... Kuvia ehkä myöhemmin.

Posted: Fri Jan 07, 2011 2:34 pm
by FinnVitesse
Mitähän palikoita tarkoitat? Osa 3 on valve guide ja 4 ja 5 ovat valve seat. Jos näin, niin en suosittele pois jättöä edes JM-luokassa. Kannen ja lohkon väliin ei kannata tunkea kuin kannentiiviste.

Image

Posted: Mon Jan 10, 2011 7:42 pm
by Lalli
KIITOS momenteista ja kommenteista! Tilasin puuttuvat osat ja jatkamme peltitöitä.

1600 Vitessen moottori!

Posted: Tue Jan 11, 2011 12:57 pm
by Hannu60
Jos sitten kisakäytössä kone paukahtaa( toivottavasti ei!) niin Helsingistä löytyy ylimääräisenä STD koossa oleva alakerta vakiomäntineen ym.
T. Hannu K. p.0500-619888