
Hammastanko
Hammastanko
Talven aikana kunnostuksessa ollut ohjaus pitäis niputtaa, mutta yhdelle osalle ei löydy paikkaa. Kaiken rasvan keskeltä syksyllä löytyi kaksi kuvassa ympyröityä "tapin" pätkää. Yksi sopii nuolen osoittamaan paikkaan estäen O-renkaalla varustettua holkkia pyörimästä. Minnekköhän toi toinen kuuluu?


Last edited by makinpa on Fri Jun 14, 2013 8:48 pm, edited 3 times in total.
-
FinnVitesse
- Posts: 179
- Joined: Sun Sep 10, 2006 6:39 pm
- Location: Ylentola
Siistiltä näyttää Makinpa!
En keksi toiselle tapille paikkaa. Olen laitellut viime kesän jälkeen kahteen Trumppaan hammastankoa kuntoon ja en muista kuin tuon yhden tapin. Olisiko ylimääräinen tappi edellisestä rempasta tai peräti valmistajalta jäänyt kulkemaan rasvan joukkoon?
Mites on sen nylon tapin laita sinne hammastangon vapaan pään kumipannan (kiinnikkeen) alle, joka painaa hammastangosta välykset pois. Putkessa on reikä sitä varten.
Onko raidetangonpäät mallia Escort 1100 motonetista vai oikeen merkkikohtaisesta varaosapaketista? Löysitkö simmilevyjä mistä sopivasti?
T: FinnVitesse
En keksi toiselle tapille paikkaa. Olen laitellut viime kesän jälkeen kahteen Trumppaan hammastankoa kuntoon ja en muista kuin tuon yhden tapin. Olisiko ylimääräinen tappi edellisestä rempasta tai peräti valmistajalta jäänyt kulkemaan rasvan joukkoon?
Mites on sen nylon tapin laita sinne hammastangon vapaan pään kumipannan (kiinnikkeen) alle, joka painaa hammastangosta välykset pois. Putkessa on reikä sitä varten.
Onko raidetangonpäät mallia Escort 1100 motonetista vai oikeen merkkikohtaisesta varaosapaketista? Löysitkö simmilevyjä mistä sopivasti?
T: FinnVitesse
Vanha jekku on laittaa toisen osien sekaan pari ylimääräistä esim. mutteria. Töissä olisin tota epäilly ekana mutta tässä tapauksessa pitäis epäillä emäntää.
Jäljistä päätellen toi on purettu ennenkin. Nylon tappia ei ollut. Reijästä saa nylon tapin halkaisijan mutta kuinka pitkä sen pitäis olla?
Osat tilasin Rimmeriltä. Noita lukkoprikkoja ja simmilevyjä ei löydy Rimmerin sivulta Heraldin kohdalta, joten käytin haku toiminnossa varaosa numeroa ja samoja lukkoprikkoja löyty TR6:n Steering listalta. (+paljon muutakin)
Simmilevy jäi sillon löytämättä, joten sen värkkäilin isommasta duunissa sähkömoottoreiden rihtaukseen tarkoitetuista simmilevystä reikämeistillä ja saksilla. (riitti toiseen yksi 0,002" lisää)
Jäljistä päätellen toi on purettu ennenkin. Nylon tappia ei ollut. Reijästä saa nylon tapin halkaisijan mutta kuinka pitkä sen pitäis olla?
Osat tilasin Rimmeriltä. Noita lukkoprikkoja ja simmilevyjä ei löydy Rimmerin sivulta Heraldin kohdalta, joten käytin haku toiminnossa varaosa numeroa ja samoja lukkoprikkoja löyty TR6:n Steering listalta. (+paljon muutakin)
Simmilevy jäi sillon löytämättä, joten sen värkkäilin isommasta duunissa sähkömoottoreiden rihtaukseen tarkoitetuista simmilevystä reikämeistillä ja saksilla. (riitti toiseen yksi 0,002" lisää)
-
FinnVitesse
- Posts: 179
- Joined: Sun Sep 10, 2006 6:39 pm
- Location: Ylentola