Pirkanmaa

Ilmoituksia tapaamisista ja kokoontumisista.
Post Reply
pete10

Pirkanmaa

Post by pete10 »

Moi kaikille Pirkanmaalaisille!

Olisiko Tampereen lähialueilla intoa kokoontua joskus yhteen keromaan omista projekteistaan/harrastuksistaan?

Kokoontumien voisi olla vaikka varsinaisen ajokauden ulkopuolella, eikä paikalle tarvitsisi saapua välttämättä "kesäautollakaan".

Itse asun Nokialla, joten ehdotan paikaksi Nokian Edeniä (kahvio/ravintola) ja ajankohta voisi olla alkuvuodesta 2007.

Ottakaa kantaa ja ehdottakaa halutessanne muita vaihtoehtoja.

makinpa

Post by makinpa »

Ei huonompi idea.

mietitään sitä päivämäärää ja kuulostellaan halukkuutta vaikka tämän topikin avulla.

pete10

Post by pete10 »

Kiva huomata, että linjoilla on elämää! Viestini olikin tarkoitettu lähinnä päänavaukseksi, koska pääkaupunkiseutulaiset harrastavat yhteisiä ajoja pitkin kevättä ja kesää. Mietin, että jos edes kerran saamme jonkilaisen porukan kasaan myös Pirkanmaan alueella, voisi siitä alkaa "uusi aika" myös muiden kokoontumisten / ajojen suhteen

juha.

Post by juha. »

täältä voisi yksi ilmoittautua mukaan. Tosin autoa en varmaankaan saa ajoon ennen vuotta 3007...

mojanen

TR6 tulee mukaan

Post by mojanen »

Tullaan mukaan! Olen itsekin ajatellut saataisiko Tampereen seudulle porukoita omaan kokoontumiseen. Olen käynyt Mustanlahden keskiviikkotapahtumissa aina kun olen pystynyt. Kurkatkaa webbisivuilleni! Kesällä voitais sopia vaikka joku keskiviikko sitten Mustaan lahteen kaluston kanssa...

pete10

Post by pete10 »

Nyt kun uusin Keulakuva ilmestyi postilaatikkoon, huomasin että myös Tampereella tapahtuu! Kalenteriin oli merkitty "kokoontumisia" Mustaanlahteen. Hienoa!!! Olen mukana aina, kun vain aika antaa myöten.

Ps. Kevään ensi savut on nyt koneesta otettu. Ajoin vain n. kilometrin mittaisen lenkin "katto alhaalla" (kun oli niin kylmä!). Jarrut vähän jumittaa, mutta muuten kaikki tuntuu olevan kunnossa talven jäljiltä. Toukokuussa olen perinteisesti katsastanut Trumpan, joten aikaa on herkistellä jarruja.

Post Reply