Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Kysyttävää tulee varmasti vielä tulevaisuudessakin, joten toivottavasti porukka ottaa foorumin omakseen ja keskustelee vilkkaasti jakaen omaa asian tuntemustaan, niin pysyy trumpat pienemmällä vaivalla liikenteessä
Hieno homma
Hieno homma
tämä Foorumin avaus! Oma Herald projekti valmistui menneen elokuun puolessavälissä ja kesti parisen vuotta, jonka aikana tuli montakin kysymystä mieleen, joihin olis saanut täältä varmaankin asiantuntevan vastauksen!
Parempi myöhään kun ei milloinkaan. Kysyttävää tulee varmasti vielä tulevaisuudessakin, joten toivottavasti porukka ottaa foorumin omakseen ja keskustelee vilkkaasti jakaen omaa asian tuntemustaan, niin pysyy trumpat pienemmällä vaivalla liikenteessä
Osaisiko joku kertoa (ainakin minulle), miten esim jpg kuvan saa liitettyä tähän foorumiin?oonakonna wrote:Laittakaahan kuvia ja muuta hyödyllistä materiaalia sivustoille niinkuin malliksi ja opiksi muille. Ylläpitäjä vois sitten ryhmitellä omaan otsikkoon jos tarvetta.
Tarvitsen siis yksityiskohtaiset ohjeet, koska olen vähän yksinkertainen näiden koneiden käytön suhteen!
Tyyli voisi olla esim. valitse ensin kuva tiedostoistasi, paina sitten xxx, paina sitten xxy, jne.
Kiitos avusta!!
näin opastetaan ohjeissa, valikko ylhäällä ...pete10 wrote:Osaisiko joku kertoa (ainakin minulle), miten esim jpg kuvan saa liitettyä tähän foorumiin?oonakonna wrote:Laittakaahan kuvia ja muuta hyödyllistä materiaalia sivustoille niinkuin malliksi ja opiksi muille. Ylläpitäjä vois sitten ryhmitellä omaan otsikkoon jos tarvetta.
Tarvitsen siis yksityiskohtaiset ohjeet, koska olen vähän yksinkertainen näiden koneiden käytön suhteen!
Kiitos avusta!!
Voinko lisätä kuvia viesteihin?
Kuvia voidaan lisätä viesteihin. Tällä hetkellä ei kuitenkaan ole menetelmää siirtää kuvia suoraan järjestelmään. Siksi joudut käyttämään linkkiä kuvatiedostoon yleisesti käytössä olevan serverin kautta, esim. http://www.jokin-outo-paikka.net/omakuva.gif. Et voi linkittää kuvia, jotka ovat omalla PC:lläsi (ellei se ole julkisesti käytössä oleva serveri) eikä kuva voi olla kirjautumismekanismin takana, esim. hotmail tai yahoo sähköpostit, salasanalla suojatut sivut, jne. Näyttääksesi kuvan käytä joko BBCodea [img] tagi tai vastaava HTML tagi (jos sallittu).