Apua kaivataan!

Muuta höpinää.....
Post Reply
brunette

Apua kaivataan!

Post by brunette »

Seikkailut digimaailman ihmeissä voivat olla harhailevia. Nelonen teki kulttuuriteon joulun alla, 21.12, esittämällä jokaisen brittiautojen ystävän sydäntä läikyttävän elokuvan; Diabolik - mies mustassa Jaguarissa. Vaikka nimi viittaa johonkin marginaalimerkkiin oli pläjäyksessä hienosti edustettuna TRIUMPH SPITFIRE.
Ainakin siinä pätkässä jota satuin vilkaisemaan. En näet viitsinyt kesken elokuvan aloittaa katselua, kun olin hienosti ohjelmoinut tietokoneen yhteydessä olevan digivirittimeni nauhoittamaan ko. taidenautinnon. Tässä uskossa olin vielä eilisiltaan asti. Virittäytyneenä brittihenkeen, saatuani Bruneten talvilepoon, asetin sormeni tietokoneen näppäimistölle valmistautuen elämysmatkailuun.
Kovalevyltä löytyi kyllä hienosti ajankohtaan sopiva nauhoitus ja ei kun katsomaan. Nykyaikaisten suihkuhävittäjien lennellessä näytön laidasta toiseen aloin hieman epäillä taltiointiani. Hetken koneiden suihkimista seurattuani uskoin, että näkemäni ei edusta 60-luvun lopun maailmanjärjestystä. Ohjelmatiedot kaivettuani totuus paljastui. Olin näppäryyksissäni tallentanut jotain roskaa JIM:iltä dekkarielokuvan sijaan.
Nyt vetoan teihin hyvät kanssaveljet ja -siskot; olisiko joku teistä onnistunut minua paremmin ja saanut nauhoitettua Diabolikin digiboxin/tietokoneen kovalevylle? Olisi mukava saada nauhoituksesta kopio dvd:lle. Vapailta markkinoilta en ole kyseistä elokuvaa vielä onnistunut paikantamaan.
Eli, jos olet onnistunut kyseisen elokuvan tallentamaan olisin kyllä otettu, jos sopivaa korvausta vastaan saisin kopion.

Post Reply