Spitfire MK3 jarru- ja kytkinsylinterin tiivistesarja
Spitfire MK3 jarru- ja kytkinsylinterin tiivistesarja
Pitäisi löytää sopivat tiivistesarjat MK3 Spitfiren kytkin ja jarrupääsylintereille. Kaikista löytämistäni lähteistä päätellen molempiin kävisi korjaussarja osanumerolla GRK1029, mutta jarrupääsylinterihän on ainakin ulkomitoiltaan kytkinpääsylinteriä suurempi - voiko sama korjaussarja silti sopia molempiin?
Jos siinä on 1-piiriset jarrut ja ne tupakkipiippumalliset kokonaan alumiiniset sylinterit, niin taitaa niissä olla samanlaiset tiivisteet jarrussa ja kytkimessä. Eroa on vain säiliön koossa ja sen korkissa.
Ja tonniviissatasessa ainakin on 2-piirijarrut. Itse laittaisin vähintään sellaisen sylinterin, jos ei jo ole, kun en ole museoihminen.
Ja tonniviissatasessa ainakin on 2-piirijarrut. Itse laittaisin vähintään sellaisen sylinterin, jos ei jo ole, kun en ole museoihminen.
Kiitokset vastauksesta! Kyllä tuossa on juuri nuo alkuperäiset 1-piirijarrut, mutta kai tuon luulisi voivan päivittää 2-piirilliseen turvallisuuden nimissä vaikka tulevaisuudessa museoisikin? Itselläni on kyllä tarkoitus museoida tuo syksyllä alkavan entisöinnin jälkeen.Spitti74 wrote:Jos siinä on 1-piiriset jarrut ja ne tupakkipiippumalliset kokonaan alumiiniset sylinterit, niin taitaa niissä olla samanlaiset tiivisteet jarrussa ja kytkimessä. Eroa on vain säiliön koossa ja sen korkissa.
Ja tonniviissatasessa ainakin on 2-piirijarrut. Itse laittaisin vähintään sellaisen sylinterin, jos ei jo ole, kun en ole museoihminen.