Sain tänään postia, joka paneekin harkitsemaan ajoihin osallistumista.
Ei ole halpa reissu. Onko kerho rahapulassa??? Vaikka tilille napsahti 4800€
Ajomaksu ei näköjään sisällä mitään vai ymmärsinkö väärin.
Mökin varanneet pääsevät maksua vastaan saunaan, jne.
Mikään ei ole ilmaista mutta mutta....että "kohokohta arpajaiset".... voi hyvät hyssykät...vai, että autojen kuljettajien pitäisi viedä mukanaan 20-50€:n palkintoja yhdestä kolmeen kappaletta ja sitten ostaa arpoja, että voittaisi ne takaisin!
OSTOPALVELUAJOTKO?? Miettikää tätä ja kommentoikaa.
Jos ei tulla niin hauskaa ajoa kaikille.
T Risto Tanhuanpää
Tuleva kokoontumisajo
Tämä oli yksi pää syy, että jättäydyin tästä hommasta aikoinaan pois siinävaiheessa kun nämä osallistumismaksut tuli mukaan kuvioihin.
Maksoin jäsenmaksua, ja maksua vastaan odotan saavani jotain vastinetta, en minä sitä huvikseni maksa,
kerholehden kannet ei sitä anna.
Ajat väsyksissä sen 600km Oulusta jonnekkin eteläsuomeen, niin kun viimein saavut perille ollaan lakki ojossa rahaa vailla siitä että tulit paikalle!
Väkisinkin tuli P maku suuhun heti kättelyssä!
Olin jäsen jotain -88 vuodesta asti, kerhon suunta on mielestäni väärä.
Triumpheja minulla on yhä, mutta harrastan nykyään niiden kanssa ihan "itekseen".
TR4 ja Jukka R Oulusta.
Maksoin jäsenmaksua, ja maksua vastaan odotan saavani jotain vastinetta, en minä sitä huvikseni maksa,
kerholehden kannet ei sitä anna.
Ajat väsyksissä sen 600km Oulusta jonnekkin eteläsuomeen, niin kun viimein saavut perille ollaan lakki ojossa rahaa vailla siitä että tulit paikalle!
Väkisinkin tuli P maku suuhun heti kättelyssä!
Olin jäsen jotain -88 vuodesta asti, kerhon suunta on mielestäni väärä.
Triumpheja minulla on yhä, mutta harrastan nykyään niiden kanssa ihan "itekseen".
TR4 ja Jukka R Oulusta.
eipä taijja olla pyhällä hengellä toimivaa harrasteauto tapahtumaa suomenniemellä, pois lukien gruisingit, poikkeuksena on ollut jotkut tapahtumat, jonne olen menny asiakkaaksi, mutta kulkupelini on ohjattu näyttelykentälle ja samalla on annettu kouraan pari kahvilippua ja ruokalippu,sekä ranneke sisäänpääsyyyn.
Paremmin tuntematta tämän merkkikerhon toimintaa, olettaisin olevan sen verran pieni popula kyseessä, että jäsenmaksu ei kaikkea kata.
Itse suivainnuin FHRA rahastuspolitiikkaan, vaikka kyseessä on varsin hyvin toimeentuleva porukka.
Vaikka paljon tehdään viellä talkoilla, niin rahaakin tarvitaan toiminnan pyörittämiseen.
Paremmin tuntematta tämän merkkikerhon toimintaa, olettaisin olevan sen verran pieni popula kyseessä, että jäsenmaksu ei kaikkea kata.
Itse suivainnuin FHRA rahastuspolitiikkaan, vaikka kyseessä on varsin hyvin toimeentuleva porukka.
Vaikka paljon tehdään viellä talkoilla, niin rahaakin tarvitaan toiminnan pyörittämiseen.
spitfire ja 220d mersu
No itse vedin vuosia erästä toista merkkikerhoa puheenjohtajana, ja olin päävastuunkantajana ajojen järjestäjänä vuosia. Koskaan ei tarvinnut mitään osallistumismaksuja periä keneltäkään. Kulut oli loppujenlopuksi hyvin pienet kerholle.
Osallistujat itse maksaa majoittumisen leirintäalueelle, tuovat syömiset ja juomiset.
Arpajaispalkinnot kerättiin sponsori tyyliin.
Ei voi paljoa maksaa, että päätetän tavata toisia samalla leirintäalueella,
Herätys, tämä on mennyt aivan vika suuntaan!
Ei tämä ole koskaan ollut mikään Britit kohtaavat, tai muu hienostelu tapahtuma,vaan käytiin paistamassa makkaraa yhdessä viikonloppuna, käsittääkseni hanhanmaksapalleroiden mutustelijat on erikseen.
Osallistujat itse maksaa majoittumisen leirintäalueelle, tuovat syömiset ja juomiset.
Arpajaispalkinnot kerättiin sponsori tyyliin.
Ei voi paljoa maksaa, että päätetän tavata toisia samalla leirintäalueella,
Herätys, tämä on mennyt aivan vika suuntaan!
Ei tämä ole koskaan ollut mikään Britit kohtaavat, tai muu hienostelu tapahtuma,vaan käytiin paistamassa makkaraa yhdessä viikonloppuna, käsittääkseni hanhanmaksapalleroiden mutustelijat on erikseen.
Harkinnan arvoinen ajatus Risto...
Ennen mukaan pakattiin teltta, hammasharja, paketti makkaraa ja keissi olutta. Sillä mentiin. Kukaan ei ollut vastassa ensimmäisenä rahaa vailla, vaan mentiin makkarapaketti kourassa grillikatosta kohti tuttuja tapaamaan.
Koko juttu oli rennompaa...
Ja ne Imatran ajot Ne on ihan ikimuistoisia ...
Kun järjestäjillä on intoa oli palkintoa ym niin paljon ettei arpajais lipukkeita tahtonut riittää!
Ennen mukaan pakattiin teltta, hammasharja, paketti makkaraa ja keissi olutta. Sillä mentiin. Kukaan ei ollut vastassa ensimmäisenä rahaa vailla, vaan mentiin makkarapaketti kourassa grillikatosta kohti tuttuja tapaamaan.
Koko juttu oli rennompaa...
Ja ne Imatran ajot Ne on ihan ikimuistoisia ...
Kun järjestäjillä on intoa oli palkintoa ym niin paljon ettei arpajais lipukkeita tahtonut riittää!
Pitää varmaan puolustautua
Moro. On tullut harvinaisen paljon palautetta ajojärjestelyistä. Epäselvyyttä on ollut monista asioista. Pitää varmaan tehdä joku selkeä lista tuleville ajojärjestäjille kulukertymästä ettei summa kasva vuosivuodelta. Selkeästi jäsenet eivät kaipaa mitään loistokasta gaalaa vaan rentoa grillailua ja saunaa. Olen kyllä kuullut ehdotuksia hienommastakin lauantai-illan juhlasta. Ainoa selkeä kulua nostava syy mielestäni on majoituskulut. Ja nehän kaikki ovat hoitaneet itse. Kyselykin on asiasta tehty. Enemmistö kaipasi jo hotellitason majoitusta tai mukavuuksilla varustettuja mökkejä. Olisiko kerholaisten keski-iällä jokin vaikutus asiaan vaikka ei telttamajoitusta pidä aliarvioida. Jos ajomaksu on niin sille pitää olla selkeä osoite mihin se kuluu. Nyt siitä on ikävä kyllä kerrottu vasta laskun tultua. Toivottavasti sähköpostini tai puhelin on tavoittanut ajoihin ilmoittautuneet. (Wanhat Wehkeet sisäänpääsy, Lounas, Perjantai grillipurtavat)Aikaisemmin ei ole laskuja lähetelty vaan ne on hoidettu paikan päällä. Ehkä se olisikin parempi systeemi. Kaikki eivät välttämättä halua maksuun kuuluvia palveluita, ainakaan kaikkia niistä. Viimevuosina ollut paita- ja ajomerkki tilaustapa on hyvä, ei jää sitten ylimääräisiä pyörimään kerhon harteille. Harvoin olen ajoja odottanut yhtä paljon kuin nyt. Voin sanoa et hiukkasen jännittää. Jutellaan paikalla lisää. Jouni Pöytäkivi