Kertoilkaas mistä lähtisi vikaa hakemaan , kun tyhjäkäynti seilaa 1000-2000rpm välillä. Välillä käy kohtuu tasaiseen mutta nostaa itsekseen kierrokset välillä ylös. Samoin tahtoo tukehtua kun antaa kierroksia.
Uusi harrastaja kyselee apuja ,jotta saataisiin yksi Triumppi kesäksi ajoon.