Vitessen bensa pula

Kysymyksiä sekä vinkkejä korjauksiin ja varaosien hankintaan
Post Reply
Lalli
Posts: 33
Joined: Mon Dec 20, 2010 5:17 pm
Location: Jyväskylä

Vitessen bensa pula

Post by Lalli »

Ralli Vitessen kone saatiin käyntiin, komeasti käy kunnes bensa loppuu kaasarista?
Pumppuna Rimmeriltä uusi mekaaninen pa-pumppu mutta mitenköhän sen pakeliitti tiivisteen kanssa? Jätetäänkö pois onko kokemusta? Kaasareina uudet solexit ebay:stä jotka täytynee seuraavaksi avata, bensapinta lienee tarkistettava. Jaa liene vastasin jo itselleni mutta vinkkejä saa tarjota :)

Lalli
Posts: 33
Joined: Mon Dec 20, 2010 5:17 pm
Location: Jyväskylä

Kykin asetelma?

Post by Lalli »

Pumppu ei toiminut paperitiivisteellä, vanhalla paksulla tiivisteellä eikä ilmankaan. Tuloksena ura nokka-akselissa. :( Virheistä oppii eli sähköpumppu hoitaa homman. Nyt ongelmana kytkimen irrotus, säätö työsylinterin päästä maksimissa ja ei vaan irtoa. Painen asetelman säätö ennen kasaamista tehtiin ohjekirjan mittoihin. Sopiikos escortin kytkin asetelmineen ja painelaakereineen Vitesseen. Mitä muutoksia pitää tehdä.

Post Reply