Pumppuna Rimmeriltä uusi mekaaninen pa-pumppu mutta mitenköhän sen pakeliitti tiivisteen kanssa? Jätetäänkö pois onko kokemusta? Kaasareina uudet solexit ebay:stä jotka täytynee seuraavaksi avata, bensapinta lienee tarkistettava. Jaa liene vastasin jo itselleni mutta vinkkejä saa tarjota
Vitessen bensa pula
Vitessen bensa pula
Ralli Vitessen kone saatiin käyntiin, komeasti käy kunnes bensa loppuu kaasarista?
Pumppuna Rimmeriltä uusi mekaaninen pa-pumppu mutta mitenköhän sen pakeliitti tiivisteen kanssa? Jätetäänkö pois onko kokemusta? Kaasareina uudet solexit ebay:stä jotka täytynee seuraavaksi avata, bensapinta lienee tarkistettava. Jaa liene vastasin jo itselleni mutta vinkkejä saa tarjota
Pumppuna Rimmeriltä uusi mekaaninen pa-pumppu mutta mitenköhän sen pakeliitti tiivisteen kanssa? Jätetäänkö pois onko kokemusta? Kaasareina uudet solexit ebay:stä jotka täytynee seuraavaksi avata, bensapinta lienee tarkistettava. Jaa liene vastasin jo itselleni mutta vinkkejä saa tarjota
Kykin asetelma?
Pumppu ei toiminut paperitiivisteellä, vanhalla paksulla tiivisteellä eikä ilmankaan. Tuloksena ura nokka-akselissa.
Virheistä oppii eli sähköpumppu hoitaa homman. Nyt ongelmana kytkimen irrotus, säätö työsylinterin päästä maksimissa ja ei vaan irtoa. Painen asetelman säätö ennen kasaamista tehtiin ohjekirjan mittoihin. Sopiikos escortin kytkin asetelmineen ja painelaakereineen Vitesseen. Mitä muutoksia pitää tehdä.