Triumphini käyntiin

Kysymyksiä sekä vinkkejä korjauksiin ja varaosien hankintaan
Iluap59
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 10:48 am

Triumphini käyntiin

Viesti Kirjoittaja Iluap59 » La Touko 14, 2016 8:07 pm

Humanisti entisöijä kyselee nyt "tyhmiä". Kone kasassa, kipunat tulee, mutta ei hiventäkään että yrittäis käynnistyä eli sytty vrmaankin päin peetä.
Merkki löytyy vauhtipyörän päästä jne, mutta mitä sitten ***. Merkin kohdalla tulle tuo "sakkaus" minkä pytyn pitäs silloin syttyä. Sytysjärjestyshän siis kai on 1-4-3-2. Lasketaanko tulipellistä vai syyläristä käsin. mitä olen unohtanut

Avatar
makinpa
Viestit: 308
Liittynyt: Ma Syys 11, 2006 5:43 am
Paikkakunta: VLK
Viesti:

Viesti Kirjoittaja makinpa » La Touko 14, 2016 9:44 pm

pyörijän nokka kohti 1 pytylle menevää johtoa jakajan kannessa.
Yläkuolokohta merkki siivapyörällä nuolen kohdalla.
Nokka akselin nokat 1 pytyllä pystyssä niin kuin kanin korvat. (molemmat venttiilit kiinni)
Näillä eväillä pitäis hörähtää. Hienosäätö lampulla.
1 pytty on siellä tuulettimen päässä ja nelonen vaihdelaatikolla :)

Iluap59
Viestit: 4
Liittynyt: Ke Touko 22, 2013 10:48 am

Viesti Kirjoittaja Iluap59 » Su Touko 15, 2016 5:01 pm

kun nyt on paikat auki niin venat voisi säätää: kylmänä vai kuumana ja mikä on säätöarvo

FinnVitesse
Viestit: 180
Liittynyt: Su Syys 10, 2006 6:39 pm
Paikkakunta: Ylentola

Viesti Kirjoittaja FinnVitesse » Ma Touko 16, 2016 9:43 pm

Imu- sekä pakovälys 0,25 mm kylmänä

Vastaa Viestiin

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailija