Terve,
Tuollaista otsikon mukaista Heraldia vm.70 ylös päin olen katsellut ja hankintaan liittyviä kysymyksiä hiukan, jos joku viitsii vastailla.
-Onko autossa levyt edessä? Jos ei niin onnistuuko levyjen laitto (miten ja mitkä mahdollisesti sopii?)
-Kone on ilmeisesti tuossa 13/60 mallissa 1.3? Onko koneeseen mahdollista asentaa turbo? Mihin malliin ja mihin tehoihin verrataan?
-Löytyykö varaosia ja mistä? Suomi vai Englanti?
-Mikä pulttijako tuossa on? Löytyykö vanteita mistä? Onko mahdollista muuttaa pulttijako?
Tuossa muutama, toivottavasti joku valaisee hiukan niin olisi helpompi mennä hieroon kauppoja.
Kiitos,
T. Marko
Triumph Herald vm. 70->
Terve Marko,
itselläni on vm -68 13/60 ja siinä on edessä levyt ja takana rummut. Moottori on 1,3 litrainen (jos edelleen alkuperäinen?). Varmaan siihen saa turbonkin ympättyä, mutta kannattanee harkita pari kertaa miten voimansiirto ja moottorikin sen kestäisi. Myöskään jarrujen teho ei lisääntyviä kulkuhaluja palvele.
Itse olen ostanut varaosia Kotkassa olevalta Brittiosalta, jolla tuntuu olevan hyvä valikoima niitä ja kanavat hankkia osia Englannista.
T. HannuH
itselläni on vm -68 13/60 ja siinä on edessä levyt ja takana rummut. Moottori on 1,3 litrainen (jos edelleen alkuperäinen?). Varmaan siihen saa turbonkin ympättyä, mutta kannattanee harkita pari kertaa miten voimansiirto ja moottorikin sen kestäisi. Myöskään jarrujen teho ei lisääntyviä kulkuhaluja palvele.
Itse olen ostanut varaosia Kotkassa olevalta Brittiosalta, jolla tuntuu olevan hyvä valikoima niitä ja kanavat hankkia osia Englannista.
T. HannuH