
Nyt pyyhkijät toimivat niin, että ne veivaa samalla nopeudella koko ajan kun ne kytkee päälle ja pysähtyy aina tasan siihen kohtaan missä vaiheessa katkaisimen kääntää off-asentoon -> ei siis osaa automaattisesti mennä "lepoasentoon" - liekkö moista tuon vuosimallin laitteessa edes olemassa?
Pyyhkijän moottorin päältä löytyy kuitenkin yksi täysin tyhjä liitin, sekä moottorin rungon välistä tulee yksi johdin joka ei kuitenkaan ole kytketty mihinkään - vastaava johdin näkyy tämän kuvan oikeassa reunassa:

Tyhjä liitin ei näy yllä olevassa kuvassa, se sijaitsee tuon yksinäisen johtimen kohdalla kuvan reunassanäkyvän mustan kiekon päällä.
Mitähän tuolla tyhjällä liittimellä ja yksinäisellä johtimella on virkaa, miten ne tulisi kytkeä?

